KPN InternetPlusBellen
Hans
2005-09-22 15:17:07 UTC
Mijn kabelabonnement bij Home (Family) heb ik opgezegd en ben me aan het
oriënteren op een nieuw contract.

Ik zoek een internetverbinding van meer dan 2000 down en liefst
flatfeetelefonie naar vaste nummers.

Ik kijk naar KPN direct ADSL Light voor 29,95 pm (eerste maand gratis +
gratis draadloos modem). Kosten zijn 29,95 + ongeveer 20 euro voor KPN abo +
belkosten. [Voor de laatste twee kan ik via een aantal aanbieders voor zo'n
25 euro pm vaste telefonie afkopen (onder opzegging van mij KPN abo),
daarmee kom ik op ongeveer 55 euro, maar wel investering ivm VOIP]

en naar

KPN InternetPlusBellen light met afloop van telefonie voor totaal 52,95 pm
(incl 10 euro afkoop)

Enkele vragen aan jullie:

1) Wie gebruikt er nu IPB van KPN? Hoe zijn de ervaringen de laatste tijd?
Zijn de kinderziektes voorbij?

2) Kan ik het beste eerst KPN direct ADSL nemen (maand gratis + gratis
draadloos modem) en daarna overstappen op IPB of is dat om een andere reden
af te raden?

3) heeft iemand een betere suggestie? (Wanadoo en Tiscali zijn voor mij niet
leverbaar)

Graag jullie reactie.
Dank en hartelijke groet,

Hans
Jan Ehrhardt
2005-09-22 15:39:24 UTC
Post by Hans
1) Wie gebruikt er nu IPB van KPN?
Iedere deelnemer aan
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1027951/last
Althans, voor zover ze het IPB-abo inmiddels niet alweer opgezegd
hebben.
Post by Hans
Hoe zijn de ervaringen de laatste tijd? Zijn de kinderziektes voorbij?
Lees de verhalen en trek je eigen conclusies. Het gaat een beetje
vooruit, maar de kinderziektes zijn er nog lang niet uit.
Post by Hans
2) Kan ik het beste eerst KPN direct ADSL nemen (maand gratis + gratis
draadloos modem) en daarna overstappen op IPB of is dat om een andere reden
af te raden?
Overstappen van Direct DSL op IPB schijnt naadloos te verlopen, dus
misschien is dat de beste optie op dit moment. En ook de enige: de (naar
zeggen) tienduizenden belangstellenden worden voorlopig nog niet
aangesloten.